TOT ANIRÀ BÉ

Compartim amb vosaltres el vídeo que vam fer a les jornades culturals del curs 2015-2016. Té un missatge d’esperança i alegria i és el que us volem transmetre. Molts ànims!

Cursa per la leucèmia infantil

Aquest curs, l’escola s’ha tornat a sumar a la iniciativa “Uno entre cien mil “, una proposta de participació solidària per a poder col·laborar en l’estudi sobre la leucèmia infantil.

La cursa tindrà lloc el divendres 25 d’octubre a les 9:30h. Esteu convidades totes les famílies.

COLÒNIES A CAN FOIX

DIJOUS I DIVENDRES VAM ANAR DE COLÒNIES A CAN FOIX I VAM PASSAR DOS DIES PLENS D’EMOCIONS I ACTIVITATS AMBIENTADES EN EL MAR, VAM ANAR AL PORT DE VILANOVA I ALLÀ ENS VAN EXPLICAR COM PESQUEN, LES DIFERENTS EINES QUE ES FAN SERVIR PER PESCAR,ELS VAIXELLS DE PESCA I COM ES VEN EL PEIX A LA LLOTJA. DESPRÉS VAM ANAR A LA PLATJA A BUSCAR PETXINES I VAM FER UN CONCURS .
A LA NIT VAM SORTIR AMB LES LOTS PER AJUDAR A UNA PIRATA A BUSCAR UNA PÒSSIMA PER LA SEVA CAPITANA.
AL DIVENDRES VAM FER 3 TALLERS: DE JOCS, UN ALTRE D’ANIMALS DEL MAR, I VAM FER UN POT MÀGIC QUE ENS VA DIR LA PIRATA CAPROIG .
A MÉS VAM GAUDIR DE LA COMPANYIA DELS COMPANYS I COMPANYES, I VAM COMPROVAR QUE SOM MOLT AUTÒNOMS.
VAN SER DOS DIES INOBLIDABLES!!

BENVINGUTS CUCS!!!

Els i les alumnes de 2n, avui  hem donat la benvinguda a uns nous cucs que viuran a partir d’ara al pati de l’escola dins d’unes caixes de compostatge. Juntament amb els nens i nenes de P5 i alumnes de  l’Institut hem rebut de manera acollidora als nous animalets que conviuran a partir d’ara amb nosaltres. Nosaltres hem cantat la cançó del “Cuc poruc”, hem escoltat uns poemes que han recitat alumnes de 3r de la ESO i hem gaudit de la cançó africana  que ens ha interpretat en Buba.

L’objectiu és aprofitar la matèria orgànica que generen els grups de consum ecològic del barri per a poder alimentar llombrius roges tipus “californianes”,aquestes llombrius generen un compost de gran qualitat per a la fertilitat del sòl.

Aquí teniu l’enllaç de la notícia:

Anem a esquiar

La primera setmana després de vacances, els alumnes de 4t i 5è vam anar de colònies gràcies al programa, L’Esport fa escola a fer esquí de fons i esquí alpí.

Vam pernoctar a l’alberg del Mirador del Port del Comte, i vam esquiar a les pistes del Port del Comte i de Tuixent-la Vansa.

Hem aprés moltes coses sobre la comarca de l’alt Urgell, le seves muntanyes, així com també hem gaudit de la neu.

COL·LABOREM AMB “UNO ENTRE CIEN MIL”.

Aquest curs, l’escola s’ha sumat a la iniciativa “Uno entre cien mil “, una proposta de participació solidària per a poder col·laborar en l’estudi sobre la leucèmia infantil.

Aquest dimarts hem pogut anar al banc a fer l’ingrés amb els diners recollits per a poder col·laborar en la causa.