Dates de reunió d’inici de curs 18-19:

Cicle infantil: Dilluns,8 d’octubre

Primera planta: Dijous, 4 d’octubre

Segona planta: Dimarts, 9 d’octubre

Horari: 16:15h

Sant Jordi. Els Jocs florals

Aquest dilluns hem celebrat un any més, el concurs dels Jocs Florals per a celebrar el dia de Sant Jordi.

Durant el matí els alumnes van fer un intercanvi de llibres i després van assistir a l’entrega dels premis del concurs dels Jocs Florals.

Volem agraïr la participació de tots els i les alumnes de l’escola així com també la d’algunes famílies.

També vam, poder gaudir de l’obra de teatre: “La llegenda de Sant Jordi” a càrrec d’alguns alumnes de 4t i 5è. Gràcies!

La festa de la tardor

El dimecres 27 d’octubre vam celebrar la festa de la tardor. Va ser un dia molt especial. Vam fer taller relacionats amb la castanyada i el “halloween” durant el matí, i a la tarda vam ballar la cançó de “La rumba de les castanyes”.

A més, van tenir la col·laboració especial de les castanyeres que van repartir castanyes i les vam poder menjar tots junts.

Us deixem el vídeo i l’enllaç per a poder veure les fotografies.

Fotografies castanyada

Ja arriba la castanyada!

Aquest divendres 27 d’octubre celebrarem la castanyada i “Halloween” a l’escola.

Durant el matí farem tallers a classe i per la tarda baixarem a la pista a ballar, cantar i menjar castanyes!

De 16 a 16:30 h. esteu tots convidats a veure els treballs que han fet els vostres fills/es amb vosaltres i gaudir de la decoració que entre tots hem fet.

Us deixem la cançó que farem aquest divendres al pati i així la podeu cantar i ballar a casa!