ACTIVITATS 29-5-20

I més propostes! Espere que les estigueu gaudint.

I recordeu d’enviar-me alguna foto per e-mail. Moltes gràcies!

1.     DIBUIX LLIURE

A l’escola us agradava molt dibuixar, sobretot de manera lliure. I ara a casa, ho esteu fent? Vos propose que feu algun dibuix lliure amb colors. Dibuixeu allò que us vingui de gust. O si ho preferiu i necessiteu alguna idea, voleu dibuixar algun record de l’escola? La nostra classe, els nostres companys i companyes, les mestres, les joguines que tenim, el pati, el que vulgueu.

1.     MÚSICA

La Júlia vos proposa escoltar i fer el moviments de la cançó BON DIA! Si feu alguna foto o petita gravació envieu-li al seu correu.

1. ELS NÚMEROS

He vist que a molts nens i nenes us agrada treballar els números. Què bé! Us propose que seguim treballant la relació entre la grafia i la quantitat. És important que els nens ho visquin, ho toquin i ho experimentin per poder entendre-ho. Així us propose que seguiu treballant en la mateixa línia que les setmanes anteriors. Podeu utilitzar diferents tipus d’envasos, materials, papers, etc. Pot ser amb coses petites o a “lo gran” amb elements de la casa. Deixeu volar la vostra imaginació!

Jo només ho he fet de l’1 al 3. Si ja domineu aquests números i voleu practicar-ho amb més, endavant:

1. PLANTAR LLEGUMS

MATERIAL NECESSARI:

Un envàs (Si és transparent es veurà millor).

Llegums: llentilles, cigrons, fesols, etc.)

Cotó fluix

Aigua

Haurem de seguir els següents passos:

Posem una capa de cotó fluix dintre el got o pot.

Col·loquem les llegums a sobre.

Posem una altra capa de cotó fluix.

Ho reguem amb una mica d’aigua.

Esperem uns dies a veure què passa.

– Quan veieu que el cotó està sec, el tornem a regar però només una miqueta, sense ofegar-les.

I ara, què creieu què passarà?

cof