Resum del 1r trimestre ( Curs 1r )

Aquest trimestre els nens de 1r de Cicle Inicial s’han iniciat en la lectura i amb la col·laboració d’algunes famílies s’ha pogut reforçar aquest àmbit. Hem treballat també la lectoescriptura en català i ens hem iniciat amb la llengua castellana (de moment la part de comunicació i expressió oral).
Hem fet també una hora a la setmana de biblioteca a on els alumnes han gaudit dels llibres i contes i a on han pogut fer setmanalment el canvi del llibre belluguet.
Dins l’àmbit matemàtic hem treballat els nombres a la taula numèrica, unitats i desenes i resolució de problemes. Hem fet també la setmana matemàtica a on s’han treballat les figures geomètriques, la mesura i el sistema monetari.
Dins l’àmbit de Coneixement del Medi s’han dut a terme els diferents estudis, L’Univers, Joguines i Robots i el Montgrí tot barrejant nens de 1r i nens de 2n.
Els alumnes han treballat també la llengua anglesa, l’àmbit artístic i l’àmbit d’educació física.
Els divendres a la tarda hem fet assemblees a on els nens han pogut fer intercanvi d’opinions sobre fets ocorreguts durant la setmana i també felicitacions.
Els dimecres s’ha fet pati tranquil dins la classe, amb petits grups i els alumnes han pogut disfrutar d’un esmorzar ambientat en una taula parada per poder parlar de les seves coses.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *