Informacions sobre les targetes moneder:

Bon dia,

A continuació us deixem alguns recursos proposats pel Departament d’Educació per tal de que continueu treballant durant aquests dies:

A l’Edu 365 teniu uns exemples d’activitats de diferents àrees on podeu aprendre al vostre ritme. Navegant pel menú en trobareu moltes més. Atreviu-vos a explorar!

Curs de mecanografia per a nens
Recordeu que a la nostra pàgina web a l’apartat Activitats Tic Tac en teniu moltes més!!

Claustre Escola l’Esculapi

L’hora del conte i més..! #joemquedoacasa

Durant aquests dies en els que estem confinats, us enviem algun conte explicat pels mestres de l’Esculapi, esperem que us agradin!!!

Tània, Marta i Anna Ferrer.

Anna Ballesta,Robert, Mònica i Cristina.

EL 8 DE MARÇ SOTA LA MIRADA D’EN FRATO

Sortida al Teatre i al Mas Muxach

El dijous 13 de febrer els infants d’infantil vam anar d’excursió al teatre de l’Espai Ter de Torroella a veure l’obra musical titulada “Una poma, un pomer”. Després vam anar a fer activitats de granja al Mas Muxach. Vam veure molts animals i ens ho vam passar d’allò més bé!!!

Carnaval 2020

Setmana de CaRnaVal 2020

Aquí teniu algunes de les fotos de la setmana de Carnaval, en la que vam fer coreografies, consignes, rua pel poble, xocolatada a l’escola, etc…són un fart de riure..!! això no para!!!

SEGUIM…!!!!

fotos de carnaval

Canal 10 Empordà

Trobada del Moviment de Renovació Pedagògica

Notícia del Canal 10 i de la Ràdio l’Escala:

”Mig centenar de mestres de primària van assistir dissabte a l’escola l’Esculapi de l’Escala en la primera de les quatre trobades organitzades aquesta temporada pel Moviment de Renovació Pedagògica a l’Alt Empordà. Al llarg del matí van… Llegeix més»

Cantades de Nadales 19_20

Ahir a la tarda l’Escola l’Esculapi va organitzar com cada any la Cantada de Nadales, un festival en el que els alumnes es preparen nadales en anglès i català. Tots van xalar de valent!!

Si teniu alguna foto o vídeo que us agradaria compartir amb nosaltres el podeu enviar al mòbil de l’escola. Gràcies!!!