Matemàtiques

Les matemàtiques són un instrument de coneixement i d’anàlisi de la realitat. És per això, que cal oferir activitats que estiguin contextualitzades amb la vida quotidiana de l’alumnat o la realitat social que viuen.

Tot i això, cal que comprenguin certs continguts matemàtics que sovint són abstractes. Per això, seguint els aprenentatges que fem amb Maria Antònia Canals i Maria Montessori, a l’Esculapi oferim material manipulatiu divers per comprendre conceptes i operar.

Pel que fa al càlcul, a més, treballem seguin el mètode ABN que es basa en què l’alumnat aprengui habilitats de descomposició del número i resoldre els quatre algoritmes bàsics (suma, resta, multiplicació i divisió) de manera oberta seguint camins deferents segons les habilitats de càlcul de cadascú. Per tant, no segueixen un mètode establert i tancat.

RECURSOS ABN