Música

La música a la nostra escola es fonamenta en les principals metodologies actives de la pedagogia musical. Les sessions busquen un aprenentatge vivencial a partir del guiatge de la mestra,  on la pràctica musical i instrumental, la creació i el gaudi de l’infant són els pilars fonamentals.

Amb l’aprenentatge musical potenciem la socialització, la cohesió de grup, la col·laboració, l’esperit crític i el respecte als altres. La cançó és l’eix vertebrador d’aquesta matèria i és a partir d’aquesta i de la pràctica instrumental que es van introduint els diferents elements que conformen el llenguatge musical. El llenguatge és el mitjà pel que podem portar a terme les nostres produccions i creacions musicals.

A l’escola som conscients de la contribució que juga la música en la formació global de l’alumnat i en el seu desenvolupament personal i educatiu i és per aquest motiu que aquesta matèria té un pes important i molta presència en el dia a dia del centre.