Estudis

El treball per estudis es basa en la llibertat de poder escollir temes i propostes de treball dins les ofertes proposades per les mestres (partint de propostes fetes per les mestres o per l’alumnat).

Com que els treballs són diversos, els nens i nenes han de treballar amb autonomia A la vegada, aquesta autonomia requereix responsabilitat i compromís en les propostes que es fan i que els alumnes escullen.

En aquests espais les mestres aportarem l’experiència en el que, com a professionals, creiem que ha de ser l’educació. Ho farem aprofitant les diferents possibilitats que neixen dels  interessos dels infants i fent que les seves experiències siguin més riques, creant un ambient tranquil i organitzat de tal manera que els alumnes puguin anar fent descobertes. Durant tot aquest procés acompanyarem i afavorirem l’expressió lliure i la creativitat, el diàleg amb un mateix i amb els altres, l’interès per coses que desconeixen, el fet de preguntar-se el perquè de les coses, l’esforç i la satisfacció.