RECULL D’ACTIVITATS DE LES ANXOVES

Hola! Som la Classe de les Anxoves! Un grup de 18 nens i nenes de 1r i 2n amb moltes ganes d’aprendre i de compartir bones estones junts. Algunes de les coses que volem viure a la classe i a l’escola aquest curs són: sentir-nos ben tractats, sentir-nos emocionats amb tot el que anem aprenent, notar com el silenci ens ajuda a concentrar-nos, sentir-nos tranquils i contents, relaxar-nos amb el tirabuixó, gaudir i passar-ho molt bé amb els companys i companyes, ser amables, respectar-nos i ajudar-nos, escoltar molts contes… Això promet!!!

Us deixem amb el desig d’un curs ple d’il·lusió i el desig que gaudiu d’aquesta entrada al bloc, on trobareu un petit recull de fotos d’algunes de les activitats que hem anat fent al llarg de setembre i octubre (segur que els vostres fills/es us les podran explicar).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *