Visita Ruïnes d’Empúries Infantil

SORTIDA 3R TRIMESTRE EDUCACIÓ INFANTIL
Amb l’arribada del bon temps i el final de curs a prop, un cop més ens engresquem per fer l’última sortida del curs aprofitant l’entorn proper i meravellós que ens ofereixen les Ruïnes d’Empúries.

Hi vam anar amb Carrilet, que ens va deixar ben bé a les portes del museu. Allà ens vam asseure i vam menjar tranquil•lament de l’esmorzar comunitari que vam portar des de l’escola.
Amb la panxa plena, ens distribuïm per grups classe i anem a visitar el museu. Els de 3 anys van anar a veure l’Esculapi i la seva casa. Els de 4 anys van visitar el poblat grec, i els de 5 anys el poblat romà. També vam aprofitar per veure un diorama de playmobil que hi havia exposat durant uns dies.

Després de la visita vam poder gaudir d’un gelat refrescant que ens van portar des de l’escola!!

Visita Ruïnes d’Empúries_ Infantil

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *