Tallers Matemàtics.

A Cicle Inicial estem treballant els tallers matemàtics! Estem aprenent a reconèixer espais i regions convertint-nos ens actors i actrius i elaborar-ne els plànols. Estem treballant els tipus de línies i on en podem trobar. També hem comprovat quines línies recorrem per arribar fins a l’escola elaborant els nostres propis itineraris! Hem vist que a la natura hi ha moltes simetries i que els reflexes i els miralls molts cops fan màgia doblant o triplicant coses, que xulo! Però no s’acaba aquí!! Estem comprovant quant mesuren les coses i els espais de l’escola amb els nostres dits o els peus i així aprenem longituds, pesos o capacitats i, a més, fem de botiguers i botigueres, comprant i venent objectes que ens ajuden a conèixer els diferents tipus de mesura comprant amb els nostres dinerons i tornant-ne el canvi.
Unes setmanes ben intenses que ens estan ajudant a aprendre moltíssim mentre ens ho passem d’allò més bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *