Sortida de 6è a les Medes

Els alumnes de 6è vam tenir el privilegi de visitar Les Medes trepitjant la Meda Gran. A continuació teniu les fotos de la sortida i en breu la crònica d’un alumne.

ILLES MEDES

El passat dimarts 30 de gener del 2018 els alumnes de 6è vam anar a les ILLES MEDES, que són al costat del port de l’Estartit.

Vam agafar una llanxa que es diu Nemo i vam anar a les ILLES MEDES.

En Xevi, el monitor que ens va acompanyar a l’excursió,ens va explicar moltes coses per exemple que hi ha plantes invasores que venen des de la Xina, Amèrica,etc … També ens van dir que enterraven els morts!!

Al costat del far,vam veure la casa del faroner, la veritat és que vam ser molt privilegiats ja que molt poca gent pot caminar a les ILLES MEDES.

Aladin

Fotos Sortida a les Medes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *