Programa de Consum de Llet a les Escoles

Us informem que la nostra escola ha estat acceptada per participar en el “Programa de Consum de Llet a l’Escola”. És per això, que us comuniquem que a partir de mitjans de març fins a finals de curs, donarem un got de llet cada dia als vostres fills/es.

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) repartirà gratuïtament durant aquest curs escolar llet als alumnes de centres educatius catalans qualificats d’alta complexitat, on hi ha una major necessitat de garantir una alimentació saludable dels alumnes. En concret, els alumnes de segon cicle d’educació infantil i de tots els cicles de primària dels centres que ho sol·licitin rebran llet per al consum d’un got diari durant l’esmorzar o el berenar. A més de llet, també es subministrarà iogurt i/o formatge.

Aquesta acció s’emmarca en el programa europeu de distribució de llet a les escoles, que busca promoure el consum de llet i els seus derivats en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *