Portes obertes al Club Nàutic

Benvolguda família,

Us recordem que el dissabte 15 de juny es farà una Jornada de Portes Obertes al Club Nàutic de l’Escala de les 16 h a les 19 h de la tarda per qui vulgui gaudir de diverses activitats aquàtiques:

• Pàdel Surf: a partir de 8 anys
  • Vela: a partir de 4 anys
  • Caiac: a partir de 7 anys

El preu per persona serà de 5 € i també hi haurà berenar. Les inscripcions són limitades i caldrà omplir el següent formulari:

Inscripcions a l’activitat

Aquesta jornada és organitzada per l’AMPA de l’escola l’Esculapi i el Club Nàutic. Els beneficis es destinaran als alumnes que el proper curs facin 6è CS per poder participar al “Programa Esport Blau”.

Atentament,

Escola l’Esculapi

Portes Obertes Club Nàutic

Reconeixement a l’Escola l’Esculapi com a centre d’innovació pedagògica per part del Departament d’Ensenyament!!

Els projectes d’innovació pedagògica consisteixen en iniciatives d’un centre educatiu que responen a objectius de millora educativa prèviament fixats.

Noticia Canal 10

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *