És tan emocionant crèixer!

Benvolgudes famílies, degut a les circumstàncies excepcionals derivades de la crisi sanitaria de la COVID-19, no podem tenir les portes de la nostra (i vostra) escola tant obertes com ens agradaria. Per aquest motiu, i aprofitant l’oportunitat que ens ofereix aquest espai, hem pensat en mostrar-vos un poc del nostre dia a dia a l’Esculapi. En aquesta ocasió, us mostrarem com celebrem els aniversaris!

Complir anys és sinònim de créixer, i això ja és un bon motiu de celebració! Encara més, si al teu dia especial, li sumes la companyia dels teus companys i companyes d’aula (i de vida).
Durant aquest dia d’aniversari, els nens i nenes de l’Esculapi porten una capa, així tothom que el vegi per l’escola, li pot regalar una felicitació. L’acte de celebració, a nivell d’aula, es relaciona directament amb el moviment que fa la Terra durant 365 dies al voltant del sol. De manera simbòlica, els nens i nenes figuren ser el planeta Terra, fent servir un globus terraqui i, el sol, el simbolitza una espelma. Al voltant d’aquest llarg moviment d’un any complet, hi col·loquem els mesos de l’any i, aprofitant-ne, marquem el dia exacte del mes d’aniversari, com podreu veure en aquesta imatge.

De manera conscient, i fent un poc de memòria, anem fent voltes al sol, complint anys i compartint, amb els nostres companys i companyes, aquells records que hi perduren d’aquells anys passats. D’aquesta manera, simbolitzem un viatge al passat que, a poc a poc, arriba al mateix present.

I el regal, clar… tot no acaba aquí! Durant un temps, els companys i companyes han preparat amb molta estima, una felicitació personalitzada, acompanyada d’algun desig, un dibuix, tant s’hi val! Finalment, aquell mateix dia o al final del mes, el nen o nena que celebra l’aniversari, s’emporta a casa un bon recull de felicitacions personalitzades amb molta estima per tots i cadascun dels seus companys/es. Un regal que, de segur, quedarà molt ben guardat en el record.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *