Cantades de Nadales 19_20

Ahir a la tarda l’Escola l’Esculapi va organitzar com cada any la Cantada de Nadales, un festival en el que els alumnes es preparen nadales en anglès i català. Tots van xalar de valent!!

Si teniu alguna foto o vídeo que us agradaria compartir amb nosaltres el podeu enviar al mòbil de l’escola. Gràcies!!!

Teatre de Cicle Mitjà

Canvi climàtic i teatre

”Els alumnes de 4t de l’Escola Esculapi, representen una obra de teatre amb el canvi climàtic de protagonista. Una activitat que ja fa anys que forma part de l’escola, on després de 10 sessions els alumnes representen davant els seus companys i pares la seva evolució actoral.”

Vídeo

”Aquest són els resultats després de 10 sessions teatrals dels alumnes de l’Escola Esculapi, ells han participat en un taller de teatre que ha anat a càrrec d’Elisenda Trias. Una aposta que ja fa anys que es duu terme dins el centre. Enguany els alumnes que han gaudit amb les classes han estat el de 4t, amb ells s’ha treballat el teatre, l’expressió corporal i la veu. Però el protagonista absolut ha estat el canvi climàtic un tema que els joves no sabien com incorporar dins el món de l’espectacle.

Elisenda Trias Coordinadora Teatre Escolar

L’activitat busca acostat el teatre als més joves, que perdin la vergonya i aprenguin les nocions bàsiques. Els alumnes han gaudit preparant l’obra i també durant les representacions.”

Canal 10

Ambient del laboratori

Amb l’arribada de la tardor a l’ambient del laboratori hem fet una exposició del fruits de tardor.  I a partir d’aquí han sorgit un munt de propostes diverses, com observar i reconèixer els fruits, pelar i trencar les cloves, desgranar les llavors, confegir noms, fer un suc de taronja…  De totes les propostes el que més ens agrada és tastar i llepar-nos els dits.

Despertem la creativitat a l’ambient del Taller!

A l’ambient del Taller d’Educació Infantil, els infants es troben diverses propostes de plàstica que tenen l’objectiu de despertar la creativitat en els nens i nenes i donar resposta a la seva necessitat d’expressar i comunicar fets, idees, pensaments i fantasies.

Hi ha una sèrie de propostes que són fixes (dibuix lliure, pintura, plastilina…) i d’altres que van variant al llarg de les setmanes.

En aquest recull de fotografies, en podeu veure alguns exemples d’aquest trimestre.

Ja veureu quins artistes!

Castanyada 19-20

El passat dia 30 d’octubre vam celebrar la festa de la Castanya a l’escola l’Esculapi. Amb les següents representacions:

• Infantil va ballar “Sóc boletaire” de Decrèpits.
  • Cicle inicial: “Taló-punta”, dansa tradicional catalana.
  • Cicle mitjà: “L’escarbat bum bum”, amb percusió corporal.
  • Cicle superior: “Ball de bastons”.