Visita a la llibreria Vitel·la!

Els alumnes i les alumnes de quart la setmana passada van anar a visitar la llibreria Vitel·la.
Primer la Gemma ens va explicar un conte “Avui serem llibreters” després vam estar conversant sobre la diferència de biblioteca amb llibreria.

Quan vam acabar d’esmorzar tots plegats vam anar a veure la llibreria i allà ens va ensenyar com estava organitzada. A continuació vam anar al pis de dalt i allà ens va ensenyar diferents tipus de llibres que té per la nostra edat.
Al final de la sessió ens vam deixar triar tres llibres per endur-nes cap a la biblioteca de l’escola. Ens va fer gràcia perquè vam triar un llibre que ha escrit Miquel Desclot, va ser l’autor que ens va visitar a segon, la Gemma li va enviar un missatge explicant que els infants havíem triat aquest llibre per l’escola i al cap d’una estona ens va respondre que li havia fet il·lusió rebre notícies dels nens i les nenes i que els enviava molts records.

Ens va agradar molt fer aquesta activitat!

Els alunmes i les alumnes de quart.