VISITA D’UNA AUTORA

Fa unes setmanes a cicle inicial ens va visitar una autora, la Mercè Arànega. Ens va explicar com il·lustrava i creava els contes. Ens ha fet unes il·lustracions per cada classe i al fer-les ens mostrava com anava dibuixant. Ens ha encomanat moltes ganes de llegir i de crear contes. Ens ha explicat com s’inspira per crear o dibuixar, a més a més de les eines que utilitza.
Als alumnes els va agradar molt la visita de l’autora, va ser molt bonica i profitosa. Els infants es van endur un dibuix de record i un dels seus secrets.
Aquesta activitat s’ha dut a terme gràcies per la institució de les lletres catalanes.

EI: Teatre i Museu de l’Anxova

Fa uns dies l’alumnat d’infantil vam anar a veure l’obra “Mon petit souvenir” de la pallassa Bleda a l’Espai Ter.

Va ser molt divertit veure la Bleda fent servir els mateixos objectes que fem servir nosaltres a l’escenari de l’imaginari quan fem d’actors i actrius. Mireu!

A la tarda, vam visitar el Museu de l’Anxova Solés amb l’àvia de l’Elna. Molt interessant! Gràcies!

TEATRE AN-KI

”El 9 de gener vam anar a Girona al teatre Municipal a veure una obra. Va d’una nena que vivia en un poble i tenia un amic arbre que es deia An-ki. Hi havia tres gegants que s’emportaven els arbres per guanyar diners…”

Unai

”A Girona feia molta fred, vam passar pel pont Eiffel, l’Imma ens va explicar unes llegendes”

Nora

”En un salón hicimos unos talleres con marionetas, pudimos hacer nuestro propio pueblo y representar nuestra propia historia, etc…”

Maria Paz

Cantada de Nadala a la Residència Els Pins.

El passat dijous 14 de desembre, l’alumnat de Cicle Superior de l’escola vam anar a cantar Nadales a la Residència Els Pins. Vam cantar Nadales tradicionals que vam preparar des de les classes de música.

Vela 6è CS

Aquest primer trimestre l’alumnat de 6è CS ha seguit amb el Projecte Esport Blau de Vela. Durant tota l’etapa de cicle superior fan 20 sessions al Club Nàutic de l’Escala, repartides en 10 sessions per curs. S’inicien amb raqueros (grups de 6 persones) fins a navegar amb Quba, Zest, … (parelles, individuals).

Volem agrair enormement  la tasca realitzada per la direcció del Club Nàutic i els responsables de l’activitat: Enric, Jon, Guillem, Arnau, Jordi i Xavi.

SORTIDA A LA BIBLIOTECA

La setmana passada vam anar a visitar a la biblioteca municipal. Allà la Lídia ens va explicar un conte “El lleó a la biblioteca” va ser un conte molt interessant sobre les aventures d’un lleó. A partir del conte es va anar treballant les normes de la biblioteca. A continuació vam anar a baix a llegir un conte, ens va encantar tenir una estona de lectura!

Sortida a les Ruïnes d’Empúries

El passat dimarts l’alumnat de cicle superior vam fer una visita a les Ruïnes d’Empúries per conèixer la ciutat grega i romana des d’una nova perspectiva, la de la realitat virtual. Amb ajuda de unes tauletes vam poder observar amb realitat augmentada com eren les ciutats en 3D. Havent dinat l’alumnat i mestres vam gaudir d’una estona de jocs organitzada i dinamitzada per nens i nenes del cicle.

MiniOlimpíades CI

El passat dijous 2 de novembre, l’alumnat de CI va gaudir d’unes MiniOlimpíades organitzades pel Consell Esportiu de l’Alt Empordà. Consta de 6  proves: agilitat, llançament de pes i javelina, carrera d’obstacles amb relleus, carrera de resistència, salt d’allargada i salt d’alçada. S’ho van passar d’allò més bé, tot fent esport, salut i companyerisme.