MUS-E

Des del curs 16-17 l’escola participa en el Programa Mus-e.
A través de les ARTS impulsem el desenvolupament de la CREATIVITAT i de la IMAGINACIÓ, per la millora dels aprenentatges i l’educació en valors.
El nostre artista col·laborador és en Jorge , profesional del món del teatre, belles arts i dansa.

Aquí teniu un NOTY FYME de la Fundació de les feines fetes durant el 2019 a Catalunya.
Unidad, respeto y seguridad, aportaciones del MUS-E a los grupos de la Escola La Pau

_____________________________________________________________
Aquest curs 19-20 han fet sessions els grups de 4t i 6è aquí podeu veure una mostrsa del seu treball:
“Hem treballat amb el cos físicament i connectant amb les emocions. Ho hem fet treballant en equip, en grup, cooperant entre tot@s i això ha fet que ens uníssin més com a company@s . L’acompanyament de la música ha tingut un paper genial per poder fer petites representacions”.