PARAULES IMPORTANTS

Ahir dia 12 setembre de 2019 va ser el primer dia d´escola vam veure un curt que parlava sobre les coses que realment importen.

En el vídeo hi havia un pot buit al que li van posar pedres grans , petites, una mica de sorra i una mica d´aigua per va que el pot s’omplís.

Primer han posat les coses més importants, que eren les pedres grans, com per exemple la família, la vida, ajudar, amor, salut, amistat, etc. i  les coses menys importants son les pedres petites.

Però totes les coses son importants?

Editorial de sisè de l’escola La Pau 13.09.19

Aniversaris P4

Hola famílies!
Us deixem aquí unes quantes fotos desl aniversaris que hem celebrat a la classe.

Exposicions de la setmana matemàtica

Hola, famílies!
Us deixem unes quantes fotos de les exposicions de la setmana matemàtica que vam presentar a les altres classes. Esperem que us agradin!

Llar, dolça llar

Aquí us deixem algunes fotos de l´obra Llar, dolça llar de “Teatrillo teatre”, el grup de teatre de l´escola La Pau. Va ser tot un èxit!

Cantània 2018-2019

Aquí us deixem unes fotos de la Cantània d´aquest curs amb els alumnes de 5è. Els temes estaven inspirats amb el gran poeta Joan Brossa. Va ser una experiència molt bona!

LET´S CLEAN UP EUROPE

La setmana passada vam anar els alumnes de 3r i 6è a ajudar a netejar el riu Besòs, per fer consciència amb els nens i nenes de la importància de cuidar el nostre entorn natural i el planeta. Vam aconseguir recollir molt i vam reflexionar sobre la cura del medi ambient. Va ser molt productiu.

Gimcana matemàtica

Hola, famílies!
Aquí us deixem unes quantes fotos de la gimcana matemàtica que va preparar 6è pels altres cursos. Van crear diferents proves relacionades amb les matemàtiques, on vam aprendre jugant.

Exposició de la setmana matemàtica

Per la setmana matemàtica de l´escola vam fer una exposició a la sala d´actes mostrant i explicant a tots els familiars les activitats que havíem realitzat.

Festa de l’aigua 2018-19

Hola, famílies!
Per acabar bé el curs vam celebrar la festa de l’aigua a tota l’escola amb un munt de jocs. Ens ho vam passar genial!

Assemblea de fi de curs

El dimecres 19 de juny vam fer l´assemblea de fi de curs amb tot l´alumnat de Primària i els alumnes de P5.

I torneig d´escacs de La Pau

L´última setmana de curs vam fer un gran campionat d´escacs amb tots els alumnes de primària que hi volien participar. El va organitzar l´Iván: el mestre d´escacs de La Pau.

Mostra circ 6è

Aquí podeu veure unes fotos de la mostra del fi de curs de circ de 6è:

Mostra circ 5è

Aquí podeu veure unes fotos de la mostra del fi de curs de circ de 5è:

Comiat 6è

Aquí us deixem algunes fotos i vídeos del comiat de 6è:

Actuacions de fi de curs

Aquí us deixem algunes fotos i vídeos de les actuacions de fi de curs dels nostres alumnes:

Educació física a 3r

Aquí us deixem unes fotos d´algunes de les activitats realitzades a educació física de 3r aquest curs.

ENS VISITEN ELS XIPRERS!

Els alumnes de 1r ens hem enviat cartes durant el curs amb els alumnes de 1r de l’escola Els Xiprers. A final de curs hem fet una trobada a la nostra escola per conèixer-nos en persona: vam fer jocs tots junts, vam esmorzar al pati i els hi vam ensenyar l’escola.
Va ser una trobada molt bonica!

CANTEM EN UN TEATRE!

Els alumnes de P5 i 1r hem estat treballant a música i a l’aula el projecte de la fàbrica de colors. Per acabar aquest projecte vam anar al teatre Victoria de Barcelona a cantar totes les cançons del projecte amb altres escoles. Va ser molt bonic i emocionant!