INFANTIL

EDUCACIÓ INFANTIL A L’ESCOLA LA PAU

ARRIBADA A L’ESCOLA

L’arribada dels infants de 3, 4 i 5 anys a l’escola és un moment de grans  descobriments d’un nou espai amb noves relacions, amb altres adults i amb nous companys i amics, grans i petits.

Les mestres acollim als infants amb respecte, amor i tendresa per acompanyar la separació dels seus familiars, i guiar-los en un nou mon que comencen a conèixer.

A Educació Infantil treballem per acompanyar els infants per tal que s’hi sentin cuidats i a gust a l’escola, i que el seu dia a dia a La Pau tingui un ritme i uns estímuls adequats… sabem que sense benestar i cura l’aprenentatge no s’hi dona plenament; i alhora treballem perquè puguin arribar a l’Educació Primària amb un bagatge ric, estimulats i preparats pels nous aprenentatges  que s’hi trobaran en els propers cursos.

AULES SOL, LLUNA I ESTRELLES

A  la seva aula, la classe del Sol, de la Lluna o de les Estrelles, es troben amb un grup d’infants de la seva edat i d’altres més petits o més grans i amb la seva tutora de referència. És l’espai privilegiat on podrà aprendre i compartir amb els altres vivències, contes, cançons i músiques, jocs i reptes, hàbits, propostes d’activitats i descobriments a fer… el ritme de l’escola entra a poc a poc en el seu ritme de vida, i les mestres acompanyem atentes al seu costat.

FRANGES D’EDATS

En altres moments del dia, la trobada serà amb els companys de la seva edat, on comparteixen altres interessos i activitats, on podran treballar habilitats i continguts més específiques de l’edat i d’una manera continuada al llarg del curs:  el grup d’I3, I4, i I5.

AMBIENTS

Més enllà de l’aula els infants gaudeixen també d’altres espais educatius de temàtiques diferenciades que els proporcionen noves experiències: sala de psicomotricitat, aula natura, espai explora, aula de fang i pintura, i l’espai de joc simbòlic “ El Barri”, on viuen un reflex de la vida habitual fora de l’escola: el supermercat, la botiga, la casa, l’hospital, la perruqueria i el bar.

FAMÍLIES BENVINGUDES

Al llarg del curs les famílies podreu conèixer aquests espais, així com l’aula, i compartir plegats un temps amb les vostres filles i fills, jugant i gaudint junts unes sessions cada trimestre.