FEM SÈRIES I COMPTEM AMB ELEMENTS DE LA TARDOR

Bon dia estrelles!

Aquí us deixem dues propostes matemàtiques:

1)Fer sèries! Nosaltres les hem fet amb elements de la tardor: nous, castanyes i ametlles, però vosaltres ho podeu fer amb qualsevol cosa que tingueu a casa (pinces de colors, llegums, peces de lego,…). Us deixem més imatges per si voleu agafar idees.

2)Comptar elements. Es tracta d’escriure un número i posar tants elements com indiqui el número.

Animeu-vos i intenteu-ho a casa, tenim moltes ganes de veure com ho feu. Envieu-nos les vostres fotos a: estrelles@elapau.cat

¡Buenos días estrellas!

Aquí os dejamos dos propuestas matemáticas:

1)Hacer series. Nosotros las hemos hecho con elementos del otoño: nueces, castañas y almendras, pero vosotros lo podéis hacer con cualquier cosa que tengáis en casa (pinzas de colores, legumbres, piezas de lego,…). Os dejamos más imágenes por si queréis coger ideas.

2)Contar elementos. Se trata de escribir un número y poner tantos elementos como indique el número.

Animaros e intentadlo en casa, tenemos muchas ganas de ver cómo lo hacéis. Enviadnos las fotos a: estrelles@elapau.cat