JOC PERDUT!

El Joc Perdut és un Programa d’Educació Física i d’Educació Musical en el que cada any participen unes 150 escoles de la ciutat de Barcelona amb l’alumnat de P5. Mestres i infants aprenen uns jocs motrius musicats a l’escola i cap al mes de maig es troben a una plaça o parc per jugar amb nens i nenes d’altres escoles.
La Magalí és la protagonista que explica un conte als infants i a la plaça hi apareixen diferents personatges i conviden als nens i nenes a jugar. Aquest curs no és podrà fer, es proposar a les famílies que participin en una proposta diferent des de casa.
El JOC PERDUT 2020 #desdecasa s’emetrà per Betevé el proper dia 28 de maig de 2020 a les 9.50h del matí, entre el programa matinal de Dibuixos i el Bcn es mou, coincidint que serà el Dia Internacional del Joc.

El Joc Perdut es un Programa de Educación Física y de Educación Musical en el que cada año participan unas 150 escuelas de la ciudad de Barcelona con el alumnado de P5. Maestro y niños aprenden unos juegos motrices con música en la escuela y hacia el mes de mayo se encuentran en una plaza o parque para jugar con niños y niñas de otras escuelas.
La Magalí es la protagonista que cuenta un cuento a los niños y en la plaza aparecen diferentes personajes e invitan a los niños y niñas a jugar. Este curso no se podrá hacer, se propone a las familias que participen en una propuesta diferente desde casa.
El JOC PERDUT 2020 #desdecasa, se emitirá por Betevé el próximo día 28 de mayo de 2020 a las 9.50h de la mañana, entre el programa matinal de Dibujos y el Bcn se mueve, coincidiendo que será el Día Internacional del Juego.

Aquí teniu dos enllaços per anar practicant aquests jocs:

Aquí tenéis dos enlaces para ir practicando estos juegos:

• Els esclops d’en Pau:

• La forma de caminar:

Segur que us agradarà molt!

¡Seguro que os gustará mucho!