TREBALLEM VALORS MITJANÇANT EL TREBALL COL·LABORATIU

Els “esportites” de l’escola La Pau han desenvolupat un treball col·laboratiu per petits grups, per tal de gaudir i recordar el què fa possible una feina on la cooperació és el més important.

Els nens i nenes amb el seu grup han realitzat la construcció que han volgut, però sempre tenint en compte que s’havien de posar d’acord del que volien construir, i existint la participació coordinada de tots els membres.

Amb aquesta dinàmica els alumnes i les alumnes estimulen el valor de l’ajuda i s’adonen de la importància del respecte entre ells a l’hora de conviure. També assumeixen una responsabilitat i un esforç individual per tal d’assolir un èxit grupal, per tant la responsabilitat passa a ser conjunta per aconseguir el mateix objectiu.

Han sortit unes construccions molt boniques, tot i que el més rellevant és el procés d’aquesta figura i promoure les relacions positives a l’aula.