PROJECTE MARIA CANALS: EM TOCA

Em toca! és el programa social de l’OFF Concurs, que vol donar l’oportunitat d’iniciar-se en la pràctica del piano a infants de barris de Barcelona en situació de vulnerabilitat social.

De forma coordinada amb les escoles, se selecciona un infant per a cada grup classe, perquè estigui becat i pugui rebre classes de piano durant tot el curs.

L’associació del Concurs proporciona els instruments per a les classes i l’estudi, així com els professors que fan les sessions divulgatives i donen les classes als nens becats.

Al final del curs, els infants becats, tenen l’oportunitat de tocar les obres que han après davant de les seves famílies i els seus veïns.

Aquest programa ha iniciat el seu projecte pilot als barris de La Verneda-La Pau i de Ciutat Meridiana, i dóna l’oportunitat un dia a l’any de tocar un piano de cua als més de 400 infants de primer de primària de totes les escoles públiques d’aquests 2 barris. Entre aquests infants, de forma coordinada amb les escoles, s’han becat 18 infants (1 per a cadascun dels 18 grups classe de primer de primària que hi ha a les escoles públiques del barri) perquè estudiïn piano durant tot el curs.

A la nostra escola hi ha tres alumnes becats per aquesta associació: la Diana de 1r, que és el seu primer any, la Lucia de segon que ja porta dos anys i la XinYu de 3r que ja és el tercer any que hi és.
Aquí us deixem una mostra: