La nostra escola rep un premi…

unnamed

El projecte “Fem Comunitat transformant el pati de l’escola” rep el Premi Participa a l’Escola de la Generalitat de Catalunya.

Després de dos anys de treball i implicació dels alumnes, famílies i tota la comunitat educativa a l’Escola la Pau,  l’Associació  Raons Públiques  i el PEP ( Pla d’Energia Participatiu) celebrem poder comunicar el reconeixement d’aquest temps amb l’entrega d’aquest premi.

Amb aquest premi, el Programa d’Innovació i Qualitat Democràtica vol reconèixer la tasca de les escoles i l’alumnat de treball per un projecte comú d’escola, creant espais i dinàmiques de participació, implicant a tota la comunitat educativa en l’activitat dels centres, imaginant fórmules noves per animar als alumnes a fer seva l’escola… En resum, construint una escola participativa i transmisora de valors.

Esperem que aquest premi només sigui l’inici d’una etapa en la qual es puguin seguir materialitzant cada una de les propostes de millora de l’escola: com un nou menjador, una font en condicions òptimes, un terra del pati que no sigui perillós, una plaça a l’entrada de l’escola, la construcció de jocs, l’ampliació de l’espai d’hort i jardí, i cada una de les necessitats exposades al diagnòstic del projecte.

És així, com es podrà aconseguir un centre educatiu real, transformant el somni en realitat!