Ha arribat el gran dia!!

Demà 14 de febrer és un dia molt especial per tots nosaltres: REBREM UN PREMI!!  Tots estem emocionats preparant la rebuda d’autoritats i d’escoles finalistes.

En aquest acte podrem compartir els somnis que hem fet realitat i els somnis que encara tenim.  Ens sentim molt satisfets de mostrar que som capaços de transformar la realitat, treballant plegats.

Les activitats comencen a les 9:00 del matí amb tallers per dissenyar els bancs i casetes pel pati de l’escola.  A les 11:30 compartirem un pica–pica entre tots els membres de la comunitat educativa.  Finalment,  de 12:00 a  les 13:00 hores es farà l’acte d’entrega del PREMI PARTICIPA A L’ESCOLA 2013.

Us convidem a acompanyar-nos!

1. Montse

Avui hi ha hagut molt rebombori a l’escola, preparant tot per demà: els tallers pels nens, el pica pica per tota la comunitat educativa, el manifest que volem entregar a les autoritats en nom de tots els nens i mestres, els nervis dels delegats i delegades de les classes que recolliran el premi amb el director, el Jaume. Demà celebrem el que hem aconseguit fins ara.. i també els camins que encara hem de caminar plegats!!