A 3r ens preocupem pel medi ambient

Hola, des de la classe de tercer us volem informar que és molt important que no llencem plàstics a la mar, perquè si no estarem contaminant molt i per culpa d´això poden morir peixos i altres animals que viuen al medi aquàtic. Hem vist fotos d´animals atrapats als plàstics i no ens han agradat gens. No volem que això passi mai més.
Aquí teniu un enllaç al documental “OCÉANOS DE PLÁSTICO”, que de segur us farà conscienciar-vos més de la situació.

També us adjuntem en aquest article unes fotografies que mostren un conjunt d´embolcalls sostenibles i un mural que vam fer sobre els embolcalls sostenibles a l´escola. I a més, un document sobre la demanda d´embolcalls sostenibles que vam fer els de la classe de 3r per a controlar i animar a tota l´escola a que portés aquest tipus d´embolcalls menys contaminants.