Residu Zero

L’escola forma part del pograma d’Escoles+Sostenibles, fet que fa que treballem de forma transversal amb tota la comunitat educativa per estar cada vegada més conscienciats en crear un entorn més sostenible. Amb aquest PCI es pretén treballar el reciclatge i reducció de residus de manera divertida i interactiva.

L’alumnat aprendrà vocabulari, conceptes clau, mitjançant jocs i fitxes de relació sobre el reciclatge; a més reflexionaran envers la importància de reduir, reutilitzar i reciclar per a cuidar el dia a dia de l’escola i analitzaran les accions que es duen a terme i aquelles que cal millorar a l’escola. Com a tasca final i partint d’aquesta reflexió, crearan un vídeo de conscienciació per informar a la resta de la comunitat.