Makers a l’aula- La contaminació dels plàstics al mar!

Hem iniciat el projecte de “Makers a l’aula” amb la col·laboració de la Universitat de Pompeu Fabra.

L’objectiu del projecte es posar a l’alumnat en la pell d’un/a l’enginyer/a, equipant-los amb les diferents tècniques de disseny i eines en cadascuna de les sessions. Familiaritzar a l’alumnat amb el procés de disseny que s’aplica en Enginyeria a través de la tecnologia maker i el pensament crític gràcies a les competències de resolució de problemes del Design Thinking.

La temàtica del projecte està centrada en la contaminació dels plàstics en el mar. En aquesta primera sessió hem sigut observadors d’aquesta problemàtica. Teniu els resultats clicant a la imatge de sota i les fotografies estan  AQUÍ (Activitats — Makers a l’aula).

Us anirem informant dels nostres progressos. Amb ganes de continuar investigant!

6èA

6èB