Jornada final Girobòtica 2016-2017

Ahir diumnege 26 de març es va celebrar a la Universitat de Girona, la jornada final del projecte Girobòtica d’aquest curs.

Girobòtica és una iniciativa de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Girona adreçat a nens i nenes d’educació primària de les escoles de les comarques gironines.

Girobòtica promou el treball en equip, la innovació, la creativitat i l’emprenedoria i també despertar la curiositat i fomentar l’interès per la ciència i la tecnologia.

Girobòtica planteja, cada curs, un repte perquè els equips reflexionin, analitzin, investiguin i proposin noves idees. La seva riquesa radica en tot el procés, no només en el resultat final, i en què no hi ha un guanyador i sí el reconeixement per a tots els participants.

Per segon curs, alumnes de 5è i 6è de l’escola van presentar les seves propostes i maquetes que durant aquest segon trimestre han estat elaborant. Aquest any el repte plantejat per Girobòtica era: Viatge sostenible i respectuós amb el planeta

Us deixem amb un recull d’imatges de la jornada.