Rodajoc 2017

El dia 14 de febrer es va celebrar la 4a edició del Rodajoc a Vilafant en la qual hi van participar els alumnes de 4t de l’escola.

El Rodajoc és una activitat intercentres que gira al voltant de jocs multiculturals. L’activitat està organitzada pels mestres d’educació física dels centres participants amb la col·laboració de l’Ajuntament i l’INS de Vilafant, el Servei Educatiu de l’Alt Empordà i el Consell Esportiu.

En aquesta edició hi van participar alumnes de les escoles de Borrassà, Cistella, Lladó, Llers, Navata, Ordis, Pont de Molins, Vilafant, Vilamalla i Vilanant.

Durant tot el matí els nens i nenes van fer un circuit de jocs per estacions i grups. En aquests grups hi havia alumnat de les diferents escoles. Estudiants de 4t d’ESO de l’INS de Vilafant van ser els dinamitzadors dels jocs.

20170314_095603

Clica a la imatge per veure l’àlbum de fotografies