Rodaesport a Vilafant

Els alumnes de 6è el divendres 17 de març van participar a la 3ª edició del Rodaesport de Vilafant.

És una activitat intercentres que gira al voltant de la temàtica dels esports minoritaris i que està impulsada i organitzada pels mestres d’Educació Física dels centres participants amb la col·laboració de l’Ajuntament, l’INS de Vilafant, el Servei Educatiu de l’Alt Empordà, el Consell Esportiu de l’Alt Empordà i la Diputació  de Girona.

Hi van participar les escoles de Borrassà, Cistella, Garrigàs, Lladó, Llers, Navata, Palau de Santa Eulàlia, Pont de Molins, Vilabertran, Vilafant, Vilamalla i Vilanant.

Vam realitzar un circuit d’11 esports, dinamitzat per alumnes de 1r BAT de l’INS de Vilafant,  repartits en diferents grups.

Ens ho vam passar molt bé!!!