Projecte interdisciplinari 2018-2019

Com cada any durant el segon trimestre, celebrem a l’escola unes jornades interdisciplinàries adreçades a tot l’alumnat de l’escola.

Des del curs passat ens plantejàvem com conscienciar als alumnes del que és el respecte cap a un mateix, cap als altres i cap a tot el que ens envolta. A partir del treball fet amb els alumnes durant la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, ens van sorgir noves preguntes en relació a com ens podríem obrir al món per millorar-lo.

Es va fer un treball previ a les aules plantejant als alumnes què volia dir obrir-se al món. Amb la pluja d’idees es va fer un recull i es van proposar cinc temes: les cinc puntes de l’estrella que teniu al passadís central de l’escola.

Aquestes puntes sorgeixen d’un conte original on 5 personatges, l’UNI, en TRON, la TURA, en PAI i la NAT, acompanyaran als nens i nenes al llarg del projecte.

Així doncs el projecte d’aquest curs s’anomena OBRIM-NOS AL MÓN.

Treballarem en grup i, cada un d’ells, s’endinsarà en la temàtica que hagi triat, amb l’objectiu de conscienciar en el RESPECTE cap a les persones i cap a tot el que ens envolta.