L’escola de Rilima (Rwanda)

COL·LABORACIONS DE LA NOSTRA ESCOLA A L’ESCOLA DE RILIMA (Rwanda)

Aquest estiu passat hem enviat a Rwanda 426 €. I l’estiu de l’any 2017, 460. Des de Rilima ens envien fotos i cartes d’agraïment, que les afegim a continuació

Text de les cartes d’agraïment:

Juliol 17

“Mando tres fotos de la escuela de Rilima, espero os lleguen. Junto con ellas un gran agradecimiento para todos

Un abrazo.”

Agost 18

Sœurs de la Vierge Marie du Mont Carmel                     Email:fleurducarmel0@gmail.com

Région Fleur du CarmelTel : +250788671757

(RWNDA-BURUNDI)

B.P: 7267 KIGALI

“Con mucho agradecimiento les comunico que hemos recibido la ayuda que nos mandó desde la escuela Joaquim Vallmajó de Navata para los niños de la escuela de Rilima.

Desde RWANDA queremos  agradecer  por este gesto de amor y de donación a la  escuela de NAVATA. Que el Señor se lo pague y le continúe dando ese gran corazón  de generosidad por los más necesitados.

Con la colaboración de ustedes, conseguimos  a comprar materiales escolar, comidas de los niños, así participáis a fortalecer la educación en nuestro país, y la misión de las hermanas se hace más fecunda y posible.

Les agradecemos y les damos gracias en nombre de las hermanas carmelitas  de la vicaría RWANDA -BURUNDI.

Les encomiendo al señor para que continúen trabajando con esa gran generosidad y entrega para los demás.

Atentamente y siempre agradecidas

Hna. Patricia MUKAMUSANA

VICARIA Regional de las hermanas de la virgen María del Monte Carmelo”

Ja fa 10 anys que cada estiu enviem una donació a l’escola de Rilima. Aquesta aportació és resultat, normalment, dels diners recaptats pel sorteig especial que es fa durant la Quina de l’Ampa i del lliurament d’1 € per alumne. Algun cop també hem afegit aportacions dels mestres i d’alguna família particular. I algun any hem enviat bolígrafs, contes i dibuixos fets pels alumnes…

I per què a Rilima? Rilima és un poble de Rwanda on hi ha una comunitat de religioses del nostre país que fa molts anys que treballen a Rwanda. Van conèixer en Joaquim Vallmajó. El van recolzar també en moltes de les seves lluites. I el recorden amb gran estima.

Un grup d’aquesta comunitat religiosa, carmelites, vivien a Lladó. Una d’elles, la germana Núria, feia tasques a la parròquia de Navata. A Navata hi ha persones que formen part de l’ONG Karit Solidarios por la Paz, vinculada amb les Carmelites. D’aquí ve el vincle que existeix entre Navata i Rilima.