Colònies de 2n i 4t

Aquest trimestre,  els alumnes de 2n i 4t vam anar junts de colònies a El Xalió ( Sant Miquel de Campmajor).  Els alumnes de 2n es van endinsar en el món dels contes amb l’ajuda de la  Fada de la Consciència i els alumnes de 4t van descobrir com vivien els prehistòrics. Tots vam gaudir molt del magnífic  entorn  i de les activitats proposades. Tot i haver realitzat les activitats per separat, vam tenir moltes estones per relacionar-nos i jugar tots junts. Durant els diferents àpats, vam aprendre a organitzar-nos per parar i desparar taula, i recollir el menjador. El menjar va ser boníssim i ens ho vam passar molt bé  compartint aquestes estones. També ens va agradar molt poder dormir en habitacions amb lliteres amb els nostres companys i companyes. Esperem poder-ho repetir ben aviat!