Anem al cinema

Durant el mes de novembre tots els alumnes de l’escola ens hem endinsat en el món cinematogràfic. Arrel de la proposta del Festival de Cinema de Girona ens hem convertit en jurat de curtmetratges.

Tota l’escola hem decorat el vestíbul i l’aula de música, per habilitar-la com a sala de cinema. S’han creat entrades i bitllets per poder adquirir-les, una cartellera, un photocall, una catifa vermella, la guixeta a on comprar les entrades, cartells que indiquen on són els lavabos i el cinema,… Es van disposar les cadires de la sala, com si fossin butaques, ordenades en files i numerades com en un cinema real.

Els diferents grups vam visionar els curtmetratges i vam fer una valoració de quin crèiem que era el guanyador. Les votacions ja s’han enviat al festival i ens han agraït la nostra participació. I ja sabem el guanyador!!