Geometria artística

GEOMETRIA… Paraula d’origen grec, gormada per GEO, que és la terra i METRIA que significa mesura. Per tant, Geometria és la ciència que estudia les mesures de la terra. Ja ho sabien els grecs fa 3000 anys, i abans d’ells els egipcis.
Nosaltres també hem vist que la geometria està a tot arreu, mirem on mirem podem veure formes geomètriques: angles, polígons, cercles, … L’alumnat de 6è de la nostra escola ha fet un treball de localitzar-ho per ser-ne conscients i després han estat capaços i capaces de combinar diferents elements per crear unes obres d’art precioses formades per aquells elements geomètrics que tenien al seu abast a casa seva. Se’ls ha de felicitar per la qualitat de tots els treballs que ens han enviat i que ara volem compartir amb tota la comunitat educativa.