ENCARA HI SOM A TEMPS!!!

És l’esperança que ens empaita a cridar: “ENCARA HI SOM A TEMPS”!!!!. A temps d’actuar conjuntament davant l’emergència climàtica. A l’Escola Josep Guinovart de Castelldefels estem compromesos amb el repte de fer partícips a tot l’alumnat de l’escola de la importància de les nostres accions per ajudar en aquesta crisi climàtica. Aquest curs, l’alumnat del Comitè Verd va fer conferències a totes les classes i el dia 5 de juny, “Dia Mundial del Mediambient”, participem en l’activitat DONAR LA NOTA cantant la cançó: No ens desdibuixem!!!
Us encoratgem a tots i a totes a vetllar pel mediambient!!!!
Ara i sempre!