SETMANA CULTURAL

20 AL 24 D’ABRL

Una altra setmana cultural ha passat i els nens i nenes de l’escola Josep Guinovart hem compartit coneixements, inventat contes relacionats amb el nom de la nostra classe, visitat la biblioteca de l’escola i un munt d’activitats més!

Els alumnes de P4 i P5, vam preparar les conferències sobre tot el que havíem après de les tortugues de mar, els pescadors i pesadores i els mariners i marineres i les vam presentar davant d’alguns companys/es de l’escola.

Els nens i nenes de P4 vam explicar moltíssimes coses sobre les tortugues  de mar, som tot uns experts, mentre que els nens i nenes de P5 vam fer una petita representació.

Quantes coses hem après! Què bé que ho vam fer!

1 (1)

LES TORTUGUES DE MAR P4

1 (2)

ELS PESCADORS I LES PESCADORES P5A

1 (3)

ELS MARINERS I LES MARINERES P5B

Enhorabona a tots i totes!!!