Un nou concurs: …Que t’ho pensis, abans que ho llencis!

Hola Guin@s!

Com a comitè verd del Guinovart, hem estat pensant molt sobre el malbaratament alimentari, i els nostres alumnes ens han proposat fer alguna acció des de la nostra escola. Se’ls ha ocorregut fer un concurs per motivar als seus companys i companyes.

L’hem batejat:

concurs

Els alumnes que vulgueu participar heu de reflexionar sobre què es pot fer abans de llençar l’esmorzar i/o berenar a la paperera o al terra, com sovint passa a la nostra escola.

Cada cop que veiem això ens fa un mal terrible!

A continuació, haureu de fer un dibuix on es mostri la reflexió anterior i, si voleu, podeu afegir un eslògan o una petita frase.

• El dibuix i la reflexió s’ha de fer a casa.
  • La presentació del dibuix serà en paper mida Din 4.
  • El dibuix ha d’estar fet a mà i ha d’aparèixer el nom i cognom de l’autor, així com la classe a la que pertany, al darrera del dibuix.
  • La data d’entrega serà del 2 al 13 de març.
  • Els treballs s’han de deixar a la recepció de l’escola, dins d’una safata que estarà al mostrador.
  • L’entrega de premis serà el divendres 20 de març.

Al punt verd trobareu la resta de les bases del concurs!

Animeu-vos!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *