PLA D’ORGANITZACIÓ EN EL MARC DE LA PANDÈMIA

El Pla d’organització estableix les bases perquè el curs 2021-2022 es pugui dur a terme amb les màximes garanties, que busquen l’equilibri entre la protecció de la salut de les persones als centres educatius, la gestió correcta de la pandèmia i el dret de tots els infants i joves a una educació de qualitat.

En una societat amb grans incerteses, cal que l’escola pugui treballar amb la màxima normalitat possible. Cal donar continuïtat a l’aprenentatge aplicant les mesures sanitàries de protecció que siguin necessàries.
– Malgrat la pandèmia, tots els infants i adolescents han de tenir accés a l’educació en condicions d’equitat.
– L’aprenentatge als centres educatius ha de poder continuar amb la màxima normalitat, seguint les instruccions sanitàries i garantint la funció social de l’educació.
– L’escola ha de ser un entorn segur, amb el risc mínim assumible.
– A través de les mesures proposades, els centres educatius han d’estar en condicions de contribuir al control de l’epidèmia i a la ràpida identificació de casos i de contactes.

L’objectiu és dur a terme l’activitat escolar amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones al centre, la correcta gestió de la pandèmia i el dret de tots infants i joves a una educació de qualitat.

Aquí podreu veure’l en format pdf.