Lliurament del distintiu d’Escola Verda

El passat 15 de desembre de 2012 va tenir lloc la XI Trobada d’Escoles Verdes: l’acte en què s’atorgà el Distintiu d’Escola Verda als 70 centres educatius, entre ells l’escola Josep Guinovart, que han finalitzat la formació i que tenen un compromís de continuar amb el projecte d’educació per a la sostenibilitat al seu centre.També hi vàren estar convidats els 157 centres que han finalitzat un Pla d’acció triennal i que han renovat el compromís de continuïtat per als propers tres cursos escolars.

El Sr. Josep Mª Pérez Rodríguez, director dels serveis Territorials del Baix
Llobregat, ens ha transmet la seva més cordial felicitació pel distintiu que
ens han atorgat dintre del marc del programa “Escoles Verdes”, que reconeix la tasca de la nostra escola i té com objectiu ajudar al centre a ambientalitzar-se, a promoure la participació i la implicació activa de la comunitat en la millora del seu entorn i afavorir l’intercanvi entre els centres que hi participen.

Per aquesta iniciativa i compromís envers les millores ambientals pròpies i del nostre entorn, que sens dubte s’ha manifestat amb aquest gest responsable, que us ha dut a participar en aquest projecte, ENHORABONA escola Josep Guinovart!