#JOEMQUEDOACASA

L’escola Guiovart creu convenient que dins la gravetat de la situació també s’ha de tenir moments d’evasió. Aquí teniu aquest racó per l’esperança i els bons propòsits en dies tan foscos. En aquest espai compartirem cóm esteu passant aquest confinament a les vostres llars i us deixem diferents propostes per fer a casa.

MÉS RECURSOS DE PART DE L’ESCOLA GUINOVART.

Activitat: 23-04-2020: Per celebrar un Sant Jordi excepcional,  l’escola Guinovart aportem un ampli ventall de propostes. Us mostrem totes les iniciatives que ens ha arribat.

Infantil P3 Minut 00:04
Infantil P4 Minut 01:50
Infantil P5 Minut 05:11
Primària 1r Minut 08:23
Primària 2n Minut 15:19
Primària 3r Minut 17:38
Primària 4t Minut 19:16
Primària 5è Minut 20:16
Primària 6è Minut 20:32
Poema Tiziano Fernández Minut 20:47
Sant Jordi 2020 per Paula i Víctor Vidal Minut  21:08
Sant Jordi per Máximo i Valentino Fernández  Minut 21:53

Activitat: 12-04-2020: Hem fet les nostre mones de Paqua a casa. Portem 1 mes sense poder anar a l’escola, però continuem amb la sonrisa que ens deleita la canalla. Ja queda menys!

Regal Ampar: 05-04-2020: La mestra de religió i música ens ha deleitat amb una cançó per aquests dies de confnament.

Activitat: 27-03-20: video on recollim els ànims, la força i l’esperança de la família unida del Guinovart.

Regal família Holguin Rodriguez: 19-03-2020 Ens han deleitat amb aquest cover de la cançó “no estic sol”. Genial!!

Activitat: 18-03-2020. Fer arcs de Sant Martí amb missatges encoratjadors.

Activitat: 16-03-2020 a les 18h. Cantar Madre tierra de Chayanne.

PROPOSTES D’ACTIVITATS PER AQUEST DIES A CASA

Benvolguts nens i nenes de l’escola, aquí us hem preparat unes quantes activitats i recomanacions per a que aneu fent durant aquests dies, és només un recull de propostes, en cap cas hi ha una obligació, és per anar treballant cadascú al seu ritme i gust. Cal recordar que de moment no volem que s’avancin continguts ja que això podria ocasionar una esquerda entre els alumnes un cop torni a la normalitat.

Una abraçada molt forta i molts ànims!

Mestres de l’escola

L’escola també us proporciona el correu joemquedoacasa@escolaguinovart.cat per posar-vos en contacte amb nosaltres.

DOCUMENT COMPARTIT AMB DIFERENTS PROPOSTES

SNAPPED A CASA

La plataforma snapped en la que estem de període de proves ens ha proporcionat llicència per treballar tot l’alumnat des de qualsevol sistema operatiu. Us deixem la guia per les famílies.

snappet-en-casa-guia-para-familias

APPS GRATUITES MENTRE DURI EL CONFINAMENT

Jocs de lectura: Para iOS     Para Android

ALTRES RECOMANACIONS

Des del Departament d’Educació: Orientacions-centres-tancament-coronavirus-19-03

-Educació infantil: llegir contes, que ells els expliquin després; fer un diari amb retalls d’imatges, converses o dibuixos, representar una història amb titelles o a través d’escenificació, ajudar en les tasques de la llar.

Jocs de taula, experiments (Manual de experimentos/ Dinamiks/ Aprenent amb les mans), gravació d’un àudio o un vídeo amb un conte, una cançó o un relat amb l’infant com a protagonista, i escoltar-lo o veure’l. Instal·lar a la tauleta alguna de les apps referenciades al portal Toolbox (jugar-hi sempre acompanyats) o jocs d’Edu365. També proposa caminar, saltar o fer equilibris, si és possible, tot i que no té un espai per fer-ho a casa ho té complicat.

-Educació primària: escoltar un audiollibre, visitar museus virtuals i fer relats o dibuixos de la visita, fer un còmic o activitats matemàtiques. (On és més barat? Fer una llista de coses per comprar anotant el preu que té en diferents botigues online. Identificar quin és el preu més barat, el més car i la diferència de diners d’estalvi en comprar el més barat.)

Visualitzar pel·lícules i altres programes com: “InfoK”, “Manduka”, “Una mà de contes”, “Quèquicom?”, “Fish & Chips”, i recollir en el diari idees o aspectes destacats. Inventar representacions amb joguines, titelles, obres de teatre. Pensar i planificar les vacances escollint llocs per visitar i itinerari (Google maps). Jocs de taula, Lego, Tangram, puzzles, maquetes, experiments amb “Dinamiks” o jocs amb les apps de Toolbox i ajudar a les tasques de casa.

TREBALL DE VALORS I CONCIENCIACIÓ SOBRE L’ACTUAL SITUACIÓ

També és un bon moment per a l’alumnat de primària viure aquest dies amb responsabilitat: quedant-se a casa, aprenent a viure en família, participant en les tasques de la llar, compartint moments amb amics/gues, familiars i companys/es a través de les xarxes, reflexionant una mica també en per què i com hem arribat fins aquí i què podem fer perquè no torni a passar i…

Important cuidar l’entorn de la convivència amb la família.