EXPERIÈNCIA A LA RÀDIO / CONTE DEL MALBARATAMENT ALIMENTARI

Hola Guin@s!

Un parell de notícies:

1) El passat 9 de maig alguns alumnes de 4t van anar a la ràdio de Castelldefels al programa que presenta la periodista Ana López anomenat “Castelldefels, així som”. Ens van convidar perquè expliquessim algun aspecte interessant  com a membres de la xarxa d’escoles verdes de la nostra ciutat. Ens hem centrat en l’hort de l’escola, ja que és l’eix transversal d’enguany.

Els quatre alumnes, juntament amb la Montserrat Grima, ens han explicat d’on va sortir la idea de crear un hort i com s’ha anat construint entre tot l’equip Guinovart: famílies, alumnes, mestres i d’altres voluntaris.

Aquí teniu l’enllaç perquè escolteu com va anar: http://www.radiocastelldefels.org/programa/entrevistes/

P5090457

2) Fa uns mesos, la nostra escola es va presentar a la 9ena edició del CONCURS DE CONTES CONSUM: “Conte contat, plat acabat”. El tema principal era el malbaratament alimentari i alguns alumnes de 5è i 6è han creat un conte col·laboratiu anomenat “Tinc una idea”. Els ha portat molt de temps i entre tots han creat una història molt didactica per intentar aprofitar al màxim els aliments fent un ús responsable. No han quedat guanyadors però s’han endut l’experiència de concursar i sobretot han sabut treballar en equip per fer un relat molt enriquidor.