DONEM-LI UNA VOLTA ALS ESMORZARS I BERENARS

Hola famílies,
Des del Comitè Verd de l’escola i l’AFA volem donar-li una volta sencera als esmorzars i berenars que portem cada dia a l’escola.
En primer lloc és important portar a terme una dieta saludable des de que ens llevem fins que ens anem a dormir. Aquí teníeu les indicacions del Departament de Salut per portar-la a terme:

Pel que fa als esmorzars i berenars us proposem les següents pàgines que ens ofereixen alternatives i receptes saludables i delicioses.

www.sinazucar.org

Las mejores galletas de chocolate con sólo 5 ingredientes

Granola SIN GLUTEN Y SIN AZÚCAR

Plumcake de plátano y chocolate

Bizcocho de plátano, chocolate y nueces

Galletitas de avelllanas, pasas y coco

Us deixem un parell d’articles interessants:

https://www.terapeutanutricional.com/el-azucar-en-los-ninosce2f7973

https://www.terapeutanutricional.com/consume-la-fruta-a-mordiscos-no-en-zumo

 

Preparem esmorzars i berenars saludables!!

Entrepans de pa integral:

– Pernil serrà / ibèric

– Formatges

– Truita (francesa, patates, verdures, etc.)

– Bonic, tonyina, verat, melva, etc.

– Hummus (cigrons, llenties, mongetes, etc)

– Guacamole

– Patés vegetals: olivada, pastanaga triturada…etc.

– Cremes de fruits secs (cacauets, anacards, ametlles, avellanes, pistatxos, etc)

Bastonets de pa integral

Fruita de temporada.

Fruits secs sencers a partir de 6 anys (abans els poden prendre triturats per risc d’ennuegament).

Us animem a que ens envieu les vostres receptes al mail de l’escola.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>