Dia de la Pau

Com ja sabeu, a l’escola donem molta importància als valors i a la formació en el creixement de l’alumnat en una societat cada cop més complexa i canviant on no es pot deixar d’aprendre a respectar-nos a nosaltres mateixos i els que ens envolten. Per això pel 30 de gener “Dia de la no violència i de la Pau” hem muntat i decorat dos bancs de l’amistat que serveixen per a què no hi hagi cap nen o nena sol/a al pati fruit del treball del valor de l’amistat i hem fet un gran mural amb peces de puzle decorats per anar construint entre tots la pau.