Hola Guin@s!

Són molts les nenes i els nens que volen  col.laborar a millorar el planeta, avui us volem parlar de dos alumnes que han sorprès al Comitè Verd amb les seves ECOaccions.

En primer lloc us parlarem d’un alumne de 6è que ens va presentar un invent ecològic i econòmic: un ECOEMBOLCALL fet amb dues AMPOLLES DE PLÀSTIC!

Aquí teniu el resultat, FELICITATS PER LA TEVA CREATIVITAT I INICIATIVA!

FRANCISQUITO

D’altra banda, fa una setmana vam rebre la notícia de què una família de la nostra escola havia anat a la platja a recollir deixalles. Ens han fet arribar un pòster que trobareu al punt verd on es denuncia que és important respectar el medi ambient i que les nostres platges necessiten de la nostra ajuda per mantenir-les netes.

JULIE PLATJA

MOLTES GRÀCIES, US ANIMEM A CONTINUAR AMB ACCIONS VERDES!