Vincles a Petits

Durant l’inici de curs es produeixen canvis, retrobaments i això desperta emocions! A vegades ens agradaria tenir un forat per veure els nostres fills i filles en acció a l’escola. Saber amb qui juguen, què fan, com estan… però quan els hi preguntem “COM HA ANAT L’ESCOLA?”, a vegades no hi ha resposta o és un bé! que no satisfà tot allò que ens agradaria saber.

Amb el primer article del curs hem volgut donar eines i recursos per entendre aquest moment i, potser, generar-ne de nous! Us animem a llegir-lo Vincles a Petits i compartir estratègies pròpies.

1. Meritxell

Molt i molt útil. Val per a petits, sobretot, però també per a més grans. Saber trobar el moment, de vegades no és immediat. I estar a l’escola del subtil…