INTERCANVI DE ROBA

L’alumnat de 6è a través d’un projecte d’intercanvi (eTwinning) estan treballant els ODS i s’han trobat amb la següent reflexió: QUANTA ROBA TENIM QUÈ NO UTILITZEM?

Després de reflexionar i analitzar el consum que fan de la roba, han volgut passar a l’acció! Organitzant un intercanvi de roba. Aquí teniu la difusió realitzada per l’alumnat! Properament un vídeo!

Jornada de Portes Obertes

Avui hem realitzat la jornada de Portes Obertes per famílies noves. Hem explicat el projecte i els pilars de l’escola.

Aquí teniu la presentació que hem utilitzat.

PORTES OBERTES 23-24

Us anirem penjant la informació referent a la pre-inscripció i matrícula i qualsevol neguit o consulta que hagi quedat, no dubteu en contactar amb nosaltres a: 937140234 o a8026919@xtec.cat

Moltes gràcies a totes per venir!

Mireu quin detall han elaborat des del Consell d’Infants per les famílies! Teniu un cor gegant i creatiu!

Recollida de piles!

El Consell d’Infants ha creat aquest vídeo per presentar-vos el projecte Apilo.

Ens hi hem adherit com a escola i us demanem la vostra col·laboració per ser superherois i superheroïnes.

Us hi apunteu?

APILO JG

CONSELL D’INFANTS

Comencem el 2n trimestre amb una nova trobada del Consell D’Infants, aquest cop són els encarregats d’acabar d’elaborar i col·locar els marcadors dels lavabos, ajudant-nos a buscar espais d’intimitat segurs. També han dissenyat una proposta d’ocupació de la pista fomentant varietat d’esports i propostes que acullin a un nombre d’infants major i han escrit una instància per demanar més aparcabicis, ja que estem adquirint bons hàbits i més saludables i cada cop més infants arriben a l’escola amb patinet o bicicleta!

Felicitats a tots els membres del consell per la gran feina! A seguir mantenint i fent de l’escola un lloc participatiu, democràtic i inclusiu!

Pista Gener

BONES FESTES

Estimada comunitat educativa,

hem posat punt i final al primer trimestre. Us volem agrair la confiança per fer camí conjuntament i compartir l’objectiu principal de l’escola, fer que l’alumnat trobi a l’escola un espai de benestar que el permeti aconseguir l’èxit educatiu.

Gaudiu dels dies especials amb la gent estimada i ens retrobem al Gener. Us desitgem unes Bones Festes i un Bon inici del 2024.

Una abraçada i els nostres millors desitjos

FALINDOINES PER LA MARATÓ

Com cada any l’escola aprofita aquesta època per col·laborar amb la recerca científica de la Marató. Així cada comunitat amb les seves manualitats, elaborades durant el final del primer trimestre i que es venen a la paradeta de la Plaça Major coincidint amb la cantata dels grans, posa el seu granet de sorra per sumar.

Aquí tenim el diploma que ens ha enviat la Marató agraïnt la col·laboració! Gràcies famílies i Sant Llorenç per fer-ho possible! Aquest any la recaptació ha estat de 227€ que enviem cap a la investigació! Junts som més forts!

Vibrem fort amb la Salut Sexual i Reproductiva!

1r Consell de famílies

El passat dimarts 7 de novembre vam celebrar el primer Consell de Famílies. L’objectiu és donar un espai actiu de participació a les famílies, on recollir la seva veu, donar informació i anar construint l’escola conjuntament.

En aquesta primera sessió vam compartir encerts i propostes de millora d’aquest inici de curs i vam fer una dinàmica per compartir els valors més importants en l’educació dels fills/es.

Va ser una estona distesa, on vam veure que la diversitat d’opinions i experiències ens enriqueix i ens apropa.

Si tu,vols jugar amb el catàleg escolar? Si tinguessis 10€, que posarien al cistell i què no. Com ordenaries la teva compra?

També vam estar fent pluja d’idees per les properes trobades! Us informem aviat!

Volem saber la teva opinió; juga!

REUNIONS D’INICI DE CURS

La setmana passada vam realitzar les reunions d’inici de curs. Com a escola creiem que són un moment important per compartir significats sobre la metodologia d’aprenentatge que es desenvolupa a l’escola, conèixer l’etapa evolutiva de les vostres criatures i posar cara a l’equip que treballarà conjuntament amb els infants durant aquest curs.

Us deixem aquí un resum del suport que vam utilitzar: sobretot l’estructura pedagògica i horària, les sortides i els canals de participació i comunicació que utilitzarem aquest any.

Reunió famílies PETITS Presentació Resumida 2023-24

Resum Reunió famílies MITJANS

Resum reunió inici GRANS_compressed

També us adjuntem un formulari per donar-nos la vostra opinió sobre les reunions d’inici per seguir-les millorant i reflexionant per fer millor aquesta estona compartida.

Formulari

Moltes gràcies

1R CONSELL D’INFANTS

Ahir, dilluns 9 d’octubre vam celebrar el primer Consell D’Infants del curs. En ell donàvem l’espai a dues persones de cada aula per compartir, construir i gestionar la quotidianitat de l’escola des d’una participació activa en la presa de decisions. Perseguint la voluntat que siguin persones compromeses i crítiques amb la realitat i tinguin capacitat de proposar alternatives.

Amb aquests objectius clars, ens vam trobar a la biblioteca i vam compartir com havia anat l’inici de curs, quines propostes iniciaven properament i de quina manera podien encarregar-se de cuidar i mantenir l’escola com un espai de trobada bonic i acollidor.

Així de bonics van quedar els cartells de les dues propostes que iniciem: LUDOPATI, BIBLIOPATI.

I entre tots vam farcir-nos de propostes que ens ajudaran a millorar l’estona d’esbarjo i l’estètica de l’escola, de moment comencem a augmentant la presència de verd dins de l’escola! Cada pas més a prop d’un espai còmode, segur i confortable.

Perquè com diu Zabala (1996) “L’ambient o el context en el que es produeixen el comportament posseeix les seves pròpies estructures (límits físics, recursos disponibles…) que faciliten, limiten i ordenen la conducta dels subjectes”.

Si voleu veure imatges del procés, cliqueu aquí