Consell de famílies

Des de l’any passat, el curs 22-23, es va introduir l’aplicació Tellfy com a eina de comunicació entre docents i famílies, a part del correu electrònic. Això ens va fer reflexionar sobre el sentit de les famílies delegades. Teniem molt clar que volíem que les famílies fossin un elements important a l’escola i la seva participació i veu fos escoltada.

Així, cada dos mesos, s’organitza un espai on compartir temàtiques i debats per anar reflexionant plegats sobre l’educació dels infants. Es fa la convocatòria amb la temàtica que es vol tractar i s’obre a totes les famílies. Les temàtiques són transversals i interpel·len a qualsevol edat.

L’objectiu és potenciar la participació de les famílies a l’escola, així com compartir i construir idees i reflexions sobre diversitat de temàtiques, per poder millorar l’educació dels infants de l’escola. Amb dinàmiques, i debats a partir de documents diversos (vídeos, articles, …) ens plantegem preguntes que ens ajuden a entendre i acompanyar millor el procés d’aprenentatge dels infants, i ho fem conjuntament, amb les famílies participants.

La primera va ser molt engrescadora i motivadora, ens va servir per traçar la primera línia d’aquest dibuix, que s’intueix potent i importantíssim!

Gràcies famílies per sumar i aportar! Tenim un gran repte i plegats el camí és millor.